Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Παιδιών & Ενηλίκων

Οι συνεργάτες μας

Η Μαρία Φωτ. Ράπτη σπούδασε Λογοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Leeds Metropolitan University (UK), στην Αγγλία. Είναι ενεργό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών – Λογοθεραπευτών Ελλάδος (www.logopedists.gr) και του Royal College of Speech and Language Therapists της Αγγλίας (www.rcslt.org). Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια για την εφαρμογή εξειδικευμένων μεθόδων αποκατάστασης όπως τα: “ΑΘΗΝΑ test”, “The Michael Palin Centre approach” (για παιδιά που τραυλίζουν), “PECS”, “TEACH”, “ΑΒΑ”, “Intensive Interaction”, “Mέταφων”.

Εργάζεται ως λογοθεραπεύτρια – λογοπεδικός από το 2001 στην Ελλάδα και στην Αγγλία και είναι έως και σήμερα εξωτερικός συνεργάτης του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ. Η πολυετής εμπειρία της στο χώρο της Λογοθεραπείας και η ενασχόλησή της με το παιδί, τον έφηβο και την οικογένεια, την οδήγησαν, το 2009, στη δημιουργία του Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Λόγος και Κίνηση», το οποίο αποτελεί ένα σύγχρονο χώρο διάγνωσης και αποκατάστασης διαταραχών φωνής, λόγου, ομιλίας και κίνησης.

Ο Δημήτριος Γκιολές σπούδασε Λογοθεραπεία στη Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του ΤΕΙ Ηπείρου απ’ όπου αποφοίτησε το 2006. Το 2007 παρακολούθησε ετήσιο σεμινάριο δυσλεξίας και το 2010 ετήσιο συνέδριο ειδικής αγωγής. Από το 2006 ασκεί το επάγγελμα του Λογοθεραπευτή και εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα Λογοθεραπείας, εφαρμόζοντας κυρίως θεραπείες για την αποκατάσταση διαταραχών άρθρωσης, μαθησιακών δυσκολιών και διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, τη Δυσλεξία, την εφαρμογή του συστήματος επικοινωνίας PECS και των προγραμμάτων εκπαίδευσης TEACCH και Μάκατον. Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στην ΕΛΕΠΑΠ Ιωαννίνων και έχει συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας “The Teach Approach” και “Psychiatric issues of Autism” στο Διεθνές Επιστημονικό Συμπόσιο «Το Παζλ του Αυτισμού». Άριστη γνώση Αγγλικών και Γαλλικών.

Η Φανή Ζαφειρίδου σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, (Σχολή Κοινωνικών Επιστημών) και έκανε το μεταπτυχιακό της στη Συμβουλευτική στο Πανεπιστήμιο Εδιμβούργου (University of Edinburgh – Σκωτία) Σχολή Υγείας και Κοινωνικών Επιστημών. Στη συνέχεια ειδικεύτηκε στην Ψυχοδυναμική Ψυχοθεραπεία, στην Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών, στη Συμβουλευτική Γονέων και στην Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Θεραπεία.
Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα την Ψυχοθεραπεία Κοινωνικοσυναισθηματικής Ανάπτυξης, τη διαχείριση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος Μέσης και Υψηλής Λειτουργικότητας. Έχει ειδικευτεί στη χορήγηση, βαθμολόγηση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων σταθμισμένων τεστ μαθησιακής αξιολόγησης και στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων (WISC-III). Έχει δώσει ομιλίες σε σχολεία με θεματολογία «Το Φαινόμενο του Εκφοβισμού στο Σχολικό περιβάλλον και οι Συνέπειες του», «ΔΕΠ-Υ, Διάγνωση και στρατηγικές Αντιμετώπισης στο σχολείο και στο σπίτι», «Η Αυτοεκτίμηση των Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες» και «Ο ρόλος των ορίων στην ανάπτυξη της Προσωπικότητας του παιδιού». Έχει εργαστεί στον τομέα της Κοινωνικής Υποστήριξης στο Harmony Employment Agency στο Εδιμβούργο. Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.